رونق یافت. شرکت های متعددی تأسیس شدند و طراحان بسیاری به این رشته جذب شدند. اکثر این طراحان اطلاع چندانی از عطرسازی نداشتند اما می دانستند که نحوه عرضه نقش حیاتی در موفقیت یک عطر دارد. در این سال ها، دیزاین های متفاوتی برای بطری های عطر ابداع گشت. بعد از بحران سال ۱۹۲۹، بازار عطر دچار رکود شدید شد و طرح بطری ها، ساده تر و محافظه کارانه شدند و اغلب با دستگاه ساخته می شدند و موتیف آن ها بیشتر از فیلم های هالیوودی و کلان شهرها گرفته می شد، نظیر آسمان خراش های نیویورک و... در دهه سی نیز، جنگ جهانی دوم مایه افول کیفیت عطر و نحوه عرضه آن گشت. اما با پایان جنگ جهانی دوم، عطر و همراه با آن بطری های عطر مجدداً جان گرفتند. طرح های این دوره بیشتر زنانه و رمانتیک بودند.امروزه، از بطری های عطر انتظار می رود که حس عطر را منتقل کند. بطری اولین چیزیست که به چشم می خورد و در تصمیم خریدار نقش مهمی دارد. که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند ابهطورمعمول برای خرید عطر افراد از دوستانشان که عطر خوشبویی زدهاند، اسم عطر را سوال میکنند و یا به سراغ مارکهای مشهور و معتبر میروند. بعضی از مسنترها هم عاشق همان رایحههای قدیمیاند که سالهای جوانی را در ذهن تداعی میکنند. اگر به دنبال خرید یک عطر برای همسرتان هستید یا اگر میخواهید همیشه همه شما را با عطر ویژهای که استفاده میکنید به یاد بیاورند، راهنمای ما را برای خرید و استفاده از عطر بخوانید... عطر را روی مچ دستتان امتحان کنید:بهتر است عطر را هنگام خرید، روی نقاط نبضدار بدن استفاده کنید. نقاطی که جریان خون قوی، روی پوست ضربه وارد میکند، گرمتر است. وقتی عطر را روی این بخش از پوست امتحان میکنید به سرعت تبخیر شده و شما راحتتر میتوانید بوی عطر را استشمام کنید و درباره خرید آن تصمیم بگیرید. مچ دست، پشتگوش، قفسه سینه و زااز ۱۱ مارس ۲۰۰۵، به اجرا درآمده است.[۴۲] نیازمندی بهفهرست کردن این مواد بستگی به استفاده از آنها در محصول نهایی دارد. محدودیتهایی که سبب الزام به لیست کردن مواد آلرژی زا میشود شامل ۰٫۰۰۱٪ برای محصولاتی که بر روی پوست باقی میمانند و ۰٫۰۱٪ برای محصولاتی که شسته میشوند، میگردد. این قانون باعث شده است که خیلی از عطرهای قدیمی بخصوص در دسته کاج و سرخسی که حاوی مقادیر زیادی عصاره اُوکمس میباشد فرمولشان را تغییر دهند. بسیاری از مردم فکر میکنند که برای باکلاس بودن باید عطر و ادکلنهای گرانقیمت بخرند چون مرغوبتر و خوشبوترند. این فکر از جهاتی غلط است. هر کسی میتواند با هزینهای اندک عطر مناسب خود را بخرد که از آن راضی باشدعطر یا ادکلن مرغوب و گرانقیمت هم خوب است اما وقتی با بدن شما سازگار نباشد، فایدهای ندارد. یکی از آشنایان عطر بسیار گرانقیمتی خریده بود که به شدت پز قیمتش را میداد اعضای پیش گفته از دیگر نقاط شریانی است. خرید «عطر» به دلیل هزینه نسبتاً سنگینی که در بردارد برای همه مقدور نیست در حالی که نوع ملایمتر و کم دوامتر آن با نامهای اسپری و ادوکلن به بهای ارزانتری به فروش می رسد. استفاده از ادوکلن و اسپری برای روز، بویژه روزهای گرم بهتر است؛ زیرا عطر ملایمتری دارد. اسپری را از نوع عطری که انتخاب کرده اید، می توانید تهیه کنید؛ چون از هر نوع اسانس عطر، اسپری آن هم موجود است. نکته ای که لازم به یادآوری است، اینکه عطر را نباید به دلیل گرانتر بودن یا مد روز بودن و یا تازگی نوع آن انتخاب کرد، چون عطر به هیچ یک از این مسائل ارتباطی ندارد و تنها چیزی که در انتخاب آن مهم است و باید مورد توجه قرارگیرد، نوع پوست شما می باشد؛ زیرا یک وع عطر روی پوستهای مختلف، بوهای متفاوتی دارد. بنابراین به جای اینکه ببینیم دیگران از چه عطرهایی استفاده می کنند و یا گرانترین و تازه ترین
خانه بروجردی ها کاشان[ يکشنبه 15 فروردين 1395 ] [ 3:50 ] [ Josh ]